Vælg sprog

REKLAMATIONER

Hvad du bør gøre i tilfælde af, at du har en reklamation.

Procedure ved reklamation

Ved reklamation skal Scanvogns serviceafdeling altid kontaktes for at konstatere, om det er en opgave, der kræver øjeblikkelig afhjælpning. Serviceafdelingen vil derefter tage stilling til, hvad der skal ske. Ved reklamation er det udelukkende Scanvogn der tager stilling til, om det er nødvendigt at rekvirerer hurtig service hjælp. Bemærk at enhver reparation, som ikke er godkendt af Scanvogn, vil ikke være dækket af reklamationsretten.

Ved reparation og eftersyn skal skurvognen bringes til vores værksted i Tornby. Er dette ikke muligt, laver vi det også gerne hos dig efter gældende takster. Vores servicebil kører året rundt i hele Danmark og delvis i Norge og Sverige afhængig af situationen.

Vil du bestille tid, så bare ring eller send en email til vores servicekontakt.

Servicekontakt:
Michael Nielsen
Telefon: 29369374
Email: mn[at]scanvogn.dk

Servicetider telefon:
Mandag - torsdag: 7:00-15:00
Fredag: 7:00 -13:00

De fleste reparationer kan udføres på stedet. Dette kan for eksempel være udskiftning af vinduer og døre eller reparation af toilet og gasrelaterede emner.